Translate

piątek, 3 listopada 2017

Ślubna kartka

Witajcie.
Na blogach coraz więcej świątecznych kartek, ale ja dzisiaj, dla odmiany, pokażę Wam kartkę ślubną z produktami Agaterii.


Wyszła bardzo puchata i romantyczna. Do jej zrobienia użyłam papieru  Magic Dreams 6/6, dodałam koronki, kwiaty, listki i koronkowe tekturki: Serwetkę 6 i borderki z Zestawu ornamentów 4.


Cytat wewnątrz kartki również ozdobiłam, użyłam do tego narożników z Zestawu ornamentów 1.


Natomiast na pudełko trafiła tekturka Młoda Para.


Użyłam również kwiatów z Wild Orchid Crafts oraz wykrojników Sizzix:  Garden Greens 661206 i Madeline 661285.


Użyte produkty:
Magic Dreams 6/6
Serwetka 6
Zestaw ornamentów 4
Zestaw ornamentów 1
Młoda Para

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam!

31 komentarzy:

ewinka Nowa pisze...

Cudowna ! Papiery,kolory i tekturki wspaniale współgrają :-D Jak zawsze, piękno i elegancja cechują każdą Twoją kartkę :-D

Craftfanka pisze...

Śliczna kartka, pięknie wykończona:)

Aneta pisze...

Przepiękna! Bardzo delikatna i elegancka.

"Szalka" - Agnieszka pisze...

CUDOWNA!!! Śliczne papiery! Romantycznie i elegancko!!!

Chimera pisze...

Jest przecudna, bardzo romantyczna i elegancka :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Piekna!

Lisa pisze...

This is stunning!! I love the lace and the gorgeous flowers!! The papers and colors are beautiful!! Have a great weekend!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Sylwia S pisze...

Ale super .

Ульяна и Полина pisze...

Красота!

KWioletta pisze...

Niesamowicie romantyczna.

Madzik pisze...

Cudowny komplet!!!

Anonimowy pisze...

Prze piękna kartka! Arcydzieło ♡ z przyjemnością obserwuje ten piękny blog! Mnóstwo inspiracji i pomysłów.

Agnieszka pisze...

Piękna i na prawdę romantyczna! Uwielbiam Twoje bogate, kwiatowe kompozycje. Przywodzą mi na myśl piękne krzewy pnących się róż w zaczarowanym ogrodzie <3

Mia pisze...

Oh Monika! How pretty! I llllove this amazing card, my friend. Kisses.

Peninia / Gosia pisze...

Kartka jest piękna i bardzo romantyczna...cudownie z tymi kwiatami:) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na blogu*

Dorota pisze...

Detale kartki zachwyciły mnie, aż musiałam sobie zerknąć w te dodatki tekturkowe ;)

Joanna pisze...

wspaniała kartka i do tego jeszcze pudełko. pamiątka na całe życie :)

lilavati pisze...

ależ pięknie koronkowo, i wnętrze takie eleganckie :)

Petras Bastelschätze pisze...

Wow fantastic wedding card. I love the flower design, amazing laces and wycinankas. All is so wonderful romantic.

Monika pisze...

Przepiękna!,romantyczna i elegancka kartka, pozdrawiam

a.le kartka pisze...

Piekny komplet! Dopracowany kazdy detal. Klasa!

wiola_c pisze...

Prześliczna! Zadbałaś jak zawsze o każdy drobiazg, koronka idealnie współgra z motywem na papierze. :)

ProjectGallias pisze...

Piekna w każdym detalu!

zmorka pisze...

To ja powiem, ze jak zwykle, czyli zachwycasz :) te maleńkie różyczki zawsze u Ciebie dodają uroku :D

zojka pisze...

Jestem zachwycona! Chciałabym tak umieć :(

ScrapDesign- handmade by M.R. pisze...

Piękna kompozycja!

Mój świat kolorów pisze...

wspaniały komplet:))

Ludkasz pisze...

Cudnie jak zawsze :)

CdeBaca Crafts Gallery pisze...

Beautiful!

Szaneta pisze...

Przepiękna!!!

Mania pisze...

Przepiękna kartka i te kolory ... :))