Translate

środa, 11 października 2017

Komplet na chrzest

Witajcie.

Pozostaję w tematyce chrztu, dziś pokażę Wam komplet na chrzest, z mnóstwem kwiatów z Wild Orchid Crafts.


Do ozdoby kompletu oprócz kwiatów użyłam nowych wykrojników Sizzix, gałązki Songbird 661749 i ozdobnika Moroccan Card Edge 661747.  To właściwie border, ale ja wyłożyłam wycinankę pod zdjęcie.


Do kompletu ozdobiłam folder na płytę CD. Bogatą kompozycję kwiatową utrzymałam w złamanych bielach, dzięki czemu nie odwraca uwagi od pięknego zdjęcia. 





Dziękuję, że zaglądacie i pozostawiacie miłe słowa :* Pozdrawiam serdecznie :)

12 komentarzy:

aga-craft pisze...

Cudowny komplecik :) Uwielbiam takie ze zdjęciem, sa spersonalizowane i potem zostaje wspaniała pamiątka :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczny komplecik, cudownie go ukwieciłaś !!!

Ktosia79 pisze...

Cudne!

zojka pisze...

Słodziutkie :) lubię pamiątki ze zdjęciami :)

Lisa pisze...

What a stunning gift set!! I love how the flowers frame the photo!! So gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Niebiesko_Oka pisze...

Ta kompozycja kwiatowa robi wrażenie! Ten komplet będzie wspaniałą pamiątką dla obdarowanej osoby :).

Haft i Patchwork pisze...

Przeuroczy komplet:)

karolina jeżak pisze...

Piękny komplet! Uwielbiam Twoje kompozycje kwiatowe! :)
Pozdrawiam ciepło. ♥

Madlenia pisze...

Cudne kompozycje, fajnie wygląda takie kolorowe zdjęcie wyeksponowane bielą ramki. Jak zawsze pięknie to zrobiłaś i z wyczuciem, bardzo mi się podoba :)!

Ann pisze...

Bardzo słodka :)

krystynas pisze...

Wspaniały komplet ;)

wiola_c pisze...

Śliczny komplecik. :-)