Translate

poniedziałek, 10 lipca 2017

Scrap na powitanie

Witajcie.
Dzisiaj moja pierwsza praca dla Scrapka, rozgrzewam się powolutku po urlopie ;)
Wprawdzie Scrapek słynie z trójwymiarowych tekturek Anemone, ale w ofercie ma również mnóstwo tekturek do bardziej płaskich prac, użyłam ich do zrobienia niezupełnie płaskiego skrapa, który umieściłam w ramce.


Użyłam papieru UHK Gallery Wedding Morning Bridesmaid, dodałam piękny zegar Fantazja,  a pod zdjęciem podkleiłam ornamenty Sala de Los Reyes. Użyłam różowych i białych magnolii oraz malutkich różyczek


Kompozycję uzupełniają kulki Pentart, które kleiłam na klej Magic i na pastę strukturalną



Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Co tu dużo mówić Piękna praca. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie!!! Wspaniale oprawiłaś zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh wow, this is stunning!! I love the pieces of chipboard you used!! The flowers look amazing, as always!! What a gorgeous project this is!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. I super że będziesz tworzyć dla Scrapka :) gratuluję :)

      Usuń
  5. Przepiękny, wspaniale skomponowany!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna praca!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...