Translate

środa, 28 grudnia 2016

Zawieszka na pożegnanie

Witajcie.
Czerwoną bazę z Eco-Scrapbooking zmieniłam w zawieszkę motywacyjną.


Baza jest wykonana z tektury 3mm w formacie 120x120mm, oklejonej płótnem dostępnym różnych kolorach, tył jest podklejony białym papierem. Przez bazy zostały przewiercone otwory do przewleczenia sznurka, sznurek jest dołączony w zestawie.
Bazy są idealne do prac mediowych, dlatego pomalowałam ją gessem i przez maskę z Agaterii zrobiłam wzory pastą strukturalną.



Użyłam szarych tagów z arkusza Tagi, kółka, owale, tagi ze wzorem desek wycięłam z papieru Tysiąc życzeń 14.



Całość wyszła puchato i przestrzennie.





Użyłam również serwetki Marianne D LR0397, klucza LR0193, listki wycięłam wykrojnikiem Creative Expression, wszystkie kwiaty, listki i wstążki pochodzą z Wild Orchid Crafts. Ptaszek to dodatek Primy, a cytaty to naklejki 13arts.


Produkty z Eco-Scrapbooking:
Tryptyk na ścianę - kwadrat
Tysiąc życzeń - tagi, kółka, owale 
Tysiąc życzeń 14

To moja ostatnia inspiracja dla Eco-Scrapbooking.
Dziękuję bardzo za miniony rok, to była wspaniała, inspirująca przygoda :) Rozstaję się tylko z DT, ale cudne produkty Eco-Scrapbooking oczywiście ze mną zostaną :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam!

11 komentarzy:

mosia pisze...

Cudowna jest!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

FANTASTYCZNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wiola_c pisze...

Jest prześliczna. :)
Będę zaglądać i patrzeć, i się motywować. :)
Pozdrawiam poświątecznie. :)

a.le kartka pisze...

Sliczna! Miło bedzie patrzec na nią i choc chwilę zatrzymać się w codziennej gonitwie :)

OriBella pisze...

Idealna! Się by mi taka przydała,co by przed oczami mieć na stałe;)

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

Przepiękna, fantastyczny prezent :)

IWA pisze...

Superrrrrrrrrr!

Aneta pisze...

Cudeńko!

Chimera pisze...

Przepiękna jest! Uwielbiam Twoje kompozycje kwiatowe :)

krystynas pisze...

Ależ wspaniała i piękna motywująca zawieszka.
Wyjątkowa inspiracja, minął rok a ja nadal pamiętam Twoją pierwszą - cudne albumiki na bazach harmonijkowych :)
Ciepło pozdrawiam

lilavati pisze...

Wspaniała praca, taki prezent pozwala mieć nadzieję na powodzenie :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)