Translate

poniedziałek, 5 października 2015

Ślubna kartka w fioletach

Dzisiaj kartka ślubna pełna odcieni fioletu, ozdobiona kwiatami i ozdobami z Wild Orchid Crafts.


Kompozycja klasyczna, którą zbudowałam wokół wykrojnikowego serca Marianne D. Użyłam pomalowanej na biało tekturki, delikatnych lilii, dodałam intensywnie fioletowe kwiaty jabłoni, serduszka i kwiatuszki sweetheart. Na koniec przykleiłam trochę gazy, białe listki, malutkie pączki róż i koronkę.





Materiały z Wild Orchid Crafts:


LOUVRE BORDERS CUTOUT SET GST-053

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie! 

13 komentarzy:

adablog14 pisze...

What a wonderful ensemble...love the beautiful colors...a big kiss Ada

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Piękna!! Ślicznie ukwiecona!!

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Coś mnie fiolet od rana prześladuje :-), godzinę temu odebrała @ z prośbą o kartkę ślubną w fioletach, zaglądam do Ciebie a tu fiolety :-). No ja ma problem z tym kolorem bo nie należy do moich ulubionych ale Twoja prezentuje się bardzo ładnie :-)

Amlai pisze...

Piękna, romantyczna kompozycja :)

Gertrude pisze...

WOW, Wuuuuuuuuuuunderschöne Karte
glg Gertrude

Peninia / Gosia pisze...

Piękna w tych fioletach! Cudo!

ewinka Nowa pisze...

W fioletach i różu ślubna wygląda pięknie :-)))

a.le kartka pisze...

Śliczna!

Unknown pisze...

cudowna!

Hanna Pater pisze...

Kartka cudna w moich ulubionych, jakże delikatnych kolorkach. Buziaki.

Niebiesko_Oka pisze...

Piękna, cudnie ukwiecona :). Uwielbiam Twoje kartki!

Mój świat rękodzieła pisze...

Piękna kartka :)

Ewa S. pisze...

Wciąż mmm nad fioletami - lubię:)!!!