Translate

piątek, 15 marca 2013

Z filiżanką czekolady

Urodzinową kartkę w czekoladowych kolorach ozdobiłam piękną filiżanką Marianne D - Wykrojnik filiżanka, spodek, łyżeczka CR1237.



Filiżankę nakleiłam na serwetkę  Marianne D - Wykrojnik ramka okrągła i kwiatek CR1201. Dodałam róże zrobione z wycinanek z  Spellbinders - Rose Creations. Napis wycięłam owalem Nellie's Choice - Frame dies multi oval. Piękny papier to marcowa nowość Marianne D Cafe la Parisserie.


Nie chciałam robić prostej kartki, więc wymyśliłam formę zawiązywanego składaczka, z życzeniami ukrytymi wewnątrz.


 Po rozłożeniu składaczek wygląda tak:


Dziękuję za wszystkie miłe słowa, jakie pozostawiłyście i życzę Wam udanego weekendu :)

27 komentarzy:

wiola_c pisze...

Moniś wiesz, że zachwycałam się tym wykrojnikiem. A terasz gdy zobaczyłam tą filiżankę na Twojej pięknej pracy, podoba mi się jeszcze bardziej. :)
Śliczna karteczka. I super pomysł na otwieraną formę namiotu. :)

Unknown pisze...

niesamowita,przepiękna

Erica ♥ pisze...

This is a super card again, a bit vintage
with these colors, it's fabulous !
I love the flowers ☺

Have a great weekend,
hugsss Erica ☼
heidebloempjuh.blogspot.nl

ellyscard creatief pisze...

Beautiful, your flowers are great.
Gr Elly

Karmeleiro pisze...

OO, jak mi się podoba, taka smakowita ta kartka!

Anonimowy pisze...

Karteczka przecudnej urody: w "moich" kolorkach, w ciekawej formie :-)

Chimera pisze...

Aż mi się zachciało czekolady, bardzo elegancko. Ta filiżanka jest prześliczna :)

bolletjelucky.blogspot.com pisze...

What a pretty card,I love the model,greetings Miranda

gré pisze...

super mooi monia
groetjes gré

Asia pisze...

Pyszna kartka :) Od razu nabieram ochoty na kawę z czekoladą :)

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Pyszna wspaniała kartka, bardzo mi się podoba. BOSKA i SMAKOWITA!

mrumru pisze...

karteczka fantastyczna zwłaszcza z ta filiżanką i kolory cudowne

Екатерина pisze...

Красиво!

Klaudia/Kszp pisze...

mniam, jak pysznie, kawowo

krystynabozenna pisze...

Piękne, zachwycona jestem :-)

niemy film pisze...

smakowite czekoladkowe kolory :)

weronkaa84 pisze...

Świetny pomysł z filiżanką i do tego eleganckie brązy:) Śliczna:)

Riet pisze...

What a beautiful card.

Hugs Riet.xx

betina pisze...

Wykrojnik rzeczywiście fantastyczny, ale coż by on był wart bez rewelacyjnej oprawy?
Podziwiam :)

Matilde pisze...

Aż poczułam zapach czekolady :))

Joanna Wiśniewska pisze...

Śliczna. Filiżanka z czekoladą jest bardzo ładna :)

OriBella pisze...

Czekoladą zapachniało, jak pięknie:)

monia pisze...

Świetna filiżanka:)

jperr pisze...

Lovely card,thanks for sharing your talent with us.
Blessing's Jocelan

Dobra pisze...

Cudnie wykonana karteczka.

Mellanka pisze...

Zachwycająca ta kartka! :)

AgaSi pisze...

Śliczna Moniu, kolorki, kompozycja, ozdoby - wszystko na medal, jak to u Ciebie :) Podziwiam też formę, normalnie chylę czoła, nieziemsko pomysłowa :)