Translate

poniedziałek, 25 marca 2013

Rowerowa

Męskie kartki to zawsze trudne zadanie.


Kartka miała być trochę postarzana, z rowerem i na urodziny. Dlatego właśnie użyłam papierów Life's Journey K&Company.



 Dodałam rower Marianne D - Wykrojnik rower LR0233, serwetkę Marianne D - Wykrojnik ramka okrągła i kwiatek CR1201, zegar Marianne D - Wykrojnik zegar CR1234 i dwa tagi. Znalazłam też miejsce na mały narożniczek z Masy Clay Marthy Stewart.


Wnętrze prościutkie - główna ozdoba to kraciasty papier Life's Journey K&Company.


Kartka w pudełku, którego wieczko również zrobiłam z kraciastego papieru.


Dziękuję za wszystkie miłe słowa, jakie zostawiacie i życzę spokojnego przedświątecznego tygodnia :)

28 komentarzy:

Barbara pisze...

No super..i mi męskie kartki spędzają sen z powiek,a jak na złość najwięcej takich do zrobienia ;)

wiola_c pisze...

Świetnie wyszła Ci ta karteczka. Dla Ciebie wymyślenie męskiej kartki to żadna trudność. :)
Masz świetne pomysły i perfekcyjnie je realizujesz :)

IWA pisze...

Świetna!

Bea pisze...

Super klimatyczna! wspaniała!

Iliana pisze...

Piękna :D Ja też kombinowałam kartkę dla mężczyzny. I też mam z rowerkiem :D

Anna Sulencka - Pompi pisze...

Doskonała!

krystynabozenna pisze...

Cudna...

Anka_Hanka pisze...

Prześliczna, męskie kartki są chyba najtrudniejsze, kwiatki rzadko pasują :P, piękny dobór papierów i kolorystyka, coś często tagi ostatnio u ciebie?

Eawera pisze...

Super męsko:)

DUCHA pisze...

Hmmmm właśnie zastanawiam się dlaczego męskie kartki prawie wszystkie uważamy za trudne? Czy dlatego, że same jesteśmy kobietami, czy dlatego, że faceci z reguły nie zachwycają się tym samym co my? Jakikolwiek by nie był to powód wybrnęłaś super, mam nadzieję, że będzie po męsku doceniona! Pozdrawiam

mrumru pisze...

bardzo łądna karteczka, świetny ten motyw rowerowy i bardzo lubię takie stonowane kolory :)

aviss pisze...

Wspaniała, inspirująca:) Męska co nie znaczy, że nie piękna. pozdrawiam

Karmeleiro pisze...

Wow, wspaniała!

wełniana kraina pisze...

bardzo fajna,nie widziałam takiej.Chłopiec z pewnością się ucieszy:)

cyga pisze...

Świetna kartka, chociaż nie wiem, czemu zawsze ich tak poważnie traktujemy, przecież oni nie wyrastają z zabawek do czterdziestki.

coco.nut pisze...

ty nawet po męsku potrafisz zrobić bogate kartki!!! super!!!



(ja też właśnie pokazałam męską, ale moja minimalistyczna raczej jest :))

Riet pisze...

What a beautiful card and box.

Hugs Riet.xx

gré pisze...

it is beautiful

groetjes gré

kasia123 pisze...

Śliczna karteczka.

OriBella pisze...

Monia, czy jest jakiś temat z którym sobie nie radzisz???;) Męska karteczka idealna!!!

Chimera pisze...

Ale super jest, świetny klimat!!

Wanda pisze...

Moniu przepiękna karteczka fajna kompozycja i kolorystyka:)

BellaArt pisze...

Wspaniała kartka! Świetna kolorystyka i dodatki, idealna kartka dla mężczyzny:)

vena7 pisze...

wspaniała

Pia pisze...

wooooow wow so beautiful card
hugs Pia

Unknown pisze...

Bardzo meska i do tego fantastyczna!!!!

el pisze...

męskie..... trudne chyba dla każdego , ale nie dla Ciebie .... ty jesteś MISTRZEM papieru i nożyczek ....okręcasz nożyczki wokół palca ...

Sparkly Engineer pisze...

Fabulous use of dies. I love the layers and colors and distressing.