Translate

niedziela, 3 marca 2013

Na ławeczce, na słoneczku...

Oj tak, wiosny mi się chce bardzo. W ramach jej przywoływania pokażę Wam bon na sesję zdjęciową, który zrobiłam ze stempelkiem Don&Daisy DDS3318.


Bon jest bardzo prosty, oprócz stempelka pokolorowanego promarkerami zdobią go przecudne papiery K&Company Brenda Walton Madeline oraz serwetka Marianne D - Wykrojnik płatek śniegu LR0185.


Wiosna chyba niedługo nadejdzie, widziałam już przebiśniegi :)


Dziękuję za wszystkie odwiedziny i pozdrawiam serdecznie :)

28 komentarzy:

Mihaela pisze...

Adorable card, Monia!
Wish you a beautiful spring!

aPARAt pisze...

Jaka fajna optymistyczna karteczka :)

Unknown pisze...

Słodziutka! A wiosna chyba faktycznie idzie, u mnie w ogródku prymulka się pomyliła i już rozkwitła:)

JagaBa pisze...

Cudowna karteczka Monia!Nawet nie wiesz jak ja tęsknie za wiosną..dosyc mam zimna i chorób w domku :/

Ursula Alice Stegmann pisze...

Jetzt muss es ja Frühling werden. Es dauert nicht mehr lange.
Auch deine Daisy wartet darauf, mit wunderschönen Papieren.
Einen lieben Sonntagsgruss, Ulla

Unknown pisze...

Pomysłowa i widać ,że była robiona z ciepłem serca scrapbookingu! Zapraszam również na mojego bloga : http://scrappowo.blogspot.com/ !

ellyscard creatief pisze...

This is beautiful. I like the Don & Daisy stamps.
Gr Elly

mośtynka pisze...

Kartka -bon jest śliczny !
Odnoszę wrażenie że wiosenne kartki na blogach przywołują wiosnę,mam na to w domu dowód...zapraszam na mojego bloga

Karola B pisze...

wesoła karteczka:)

gré pisze...

its beautiful

groetjes gré

wiola_c pisze...

Pięknie wymyśliłaś ten bon. Jest bardzo wiosenny i cieplutki. :)
Mam nadzieję, że wiosna przyjdzie szybko i będzie można posiedzieć sobie w słoneczku na ławeczce, tak jak na Twoim stempelku. :D
pozdrawiam :*

Erica ♥ pisze...

I saw your card on the D&D blog,
let the spring come, we all need it !
Your card is fabulous ☺

Have a nice Sunday
Sweet hugs Erica ☼

Anonimowy pisze...

Wspaniały pomysło i jak zwykle perfekcyjne wykonanie :-) Niezmiennie podziwiam :-)

weronkaa84 pisze...

Śliczniutki:) Bardzo optymistyczny:)

mrumru pisze...

karka jest poprostu wspaniałą !

Iliana pisze...

Świetna kartka. Teraz to wiosna musi już przyjść :-)

mapowska pisze...

Przepiękna!!

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Perfekcyjne wykonanie.Ale zazdroszczę talentu. Ja dopiero rozpoczynam pracę ze zdobnictwem. Ale długa droga przede mnąMiło i się ogląda Twoje prace.Są idealne.

Chimera pisze...

Przeuroczo! I jak ślicznie pokolorowany stempelek :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Cudny stempelek, ślicznie wygląda ta dziewczynka na ławeczce :) Kartka jest bardzo ładna :)

OriBella pisze...

Delikatnie tak na tej karteczce, jak marzenie o słonku, w parku, na ławeczce:) Ślicznie Ci wyszło:)

Riet pisze...

What a gorgeous card Monia.

Hugs Riet.xx

Joanna Oborska pisze...

Śliczna karteczka, bardzo sympatyczny stempelek, mistrzowsko pomalowany :)

Beacia - 24 pisze...

Bardzo mi się podoba połączenie kolorów. Ten dodatek brązu do tych cudnych pasteli jest jak wisienka na torcie :)

ania pisze...

bardzo wiosenna i optymistyczna:))

kociafrania pisze...

Piękna i taaaaka wiosenna.Czy pozwolisz wstawić ją na moim blożku,bo też bardzo tęsknię za wiosną.A ta zanim trafi do Suwałk ....Jeszcze tu mrożno w nocy i śniegu hałdy!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję za miłe słowa :*
Oczywiście, jeśli tylko zdjęcie będzie podlinkowane do mojego bloga:) Będzie mi bardzo miło wnieść dla Ciebie trochę wiosny :)

AgaSi pisze...

Śliczna, te papiery są piękne. Patrząc na nią mam ochotę na chwilkę relaksu przy kawie :)