Translate

niedziela, 17 marca 2013

Marcowe wyzwanie Galerii Rae

Marcowe wyzwanie nr 23 Galerii Rae przywołuje wiosnę i ma tytuł "Ćwir, ćwir". Trzeba wykonać pracę, w której głównym motywem są motywy ptasie (ptaszki, piórka, domki dla ptaków, cytaty lub twórczość własna o ptakach).

Moja interpretacja to dwie kartki świąteczne kurczaczkami.
Pierwsza w błękitach papieru  Cukierasy zajadamy, do którego dodałam drukowany obrazek z kurczaczkiem, kwiaty wycięte z krokusów . Gałązkę Marianne D LR0256 i listki wycięłam z papieru Plask!. Pod gałązkę podłożyłam wycinankę z Marianne D LR0185.




Drugą kartkę zdobi papier Kropeczki we wrzosach, drukowany obrazek, kwiatuszki z papieru czerpanego z listkami z ptasich treli. Pod obrazkiem podkleiłam ramkę z papieru Białe ślady.




Zapraszam do wspólnej zabawy :)
PS. Po namyśle stwierdziłam, że zainspirowałam się nieświadomie karteczką Beatki Zielonookiej, o .

29 komentarzy:

angel pisze...

Śliczne są i bardzo wiosenne:)

weronkaa84 pisze...

Piękne! Zwłaszcza ta błękitna mnie zachwyciła, jest taka delikatna:)

cyga pisze...

Śliczne tagowe karteczki.

Anonimowy pisze...

Prześliczne karteczki :-) Ja dodatkowo zachwycam się delikatnymi kwiatkami :-)

barbarahaft pisze...

wiosenne i śliczne...

wiola_c pisze...

Obie karteczki są prześliczne i niezwykle inspirujące. :)))

Chimera pisze...

Śliczne, delikatne karteczki, bardzo spodobała mi się ta błękitna :)

Wanda pisze...

przepiękne karteczki:)

Pasje Justychy pisze...

Śliczne:D

Ursula Alice Stegmann pisze...

Das sind zwei traumhaft schöne Karten. Ganz richtig, für Ostern.
Liebe Sonntagsgrüsse, Ulla

Niebiesko_Oka pisze...

Bardzo eleganckie kartki!!!
Pełne ciepłych barw i papierowych kwiatków, przywołują na myśl wiosnę :).

wełniana kraina pisze...

obie piękne.Nie potrafiłabym wybrać

ArtIs pisze...

Świąteczne ślicznotki:)

mrumru pisze...

prześliczne, naprawde bardzo mi się podobają

Iliana pisze...

Bardzo ładne, przestrzenne karteczki :)

Erica ♥ pisze...

I love your tags and pictures,
nice soft colours ☺

Happy Sunday, hugsss Erica ☼
heidebloempjuh.blogspot.nl

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Wspaniałe karteczki, lekkkie i do tego z sekretem.Bardzo mi się podobają:)

gré pisze...

heel erg mooi monia

groetjes gré

IWA pisze...

Cudne obie!

Joanna Oborska pisze...

Słodkie :)

Dobra pisze...

Karteczki są przepiękne.

vena7 pisze...

wspaniałe

Joanna Wiśniewska pisze...

Sliczna :) Bardzo ladne kwiatuszki :)

kathi17 pisze...

These are so beautiful We have a big snowstorm coming, so I am glad to see spring tags!

Riet pisze...

So wonderful tags.

Hugs Riet.xx

niemy film pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
niemy film pisze...

Fioletowa przeurocza :)

Klaudia/Kszp pisze...

Jakie śliczne, wiosenne :)

AgaSi pisze...

Małe cudeńka, bardzo wiosenne i radosne, nastrajają optymistycznie :)