Translate

środa, 27 marca 2013

Kwieciste z cytatem

Kwieciste kartki na Wielkanoc powstały z miksu papierów K&Company. Użyłam papierów Watercolor Bouquet i Brenda Walton Madeline. Listki wycinałam z Classic K Charlotte za pomocą dziurkacza Marthy Stewart Listek.


Dodałam też przepiękne tagi z zestawów Watercolor Bouquet i Abrianna. Te tagi są idealne zwłaszcza dla osób, które nie posiadają maszynki, bo mają fantazyjne kształty.

 


Kompozycję uzupełniłam różyczkami Marianne D RB2206, małymi kwiatuszkami i kwiatami wyciętymi Marianne D LR0234 z papieru czerpanego.




Sznurek przy tagach wiązałam na sposób podpatrzony u Enczy :)





 

Jak się Wam podoba taka wersja kartek wielkanocnych? Z pewnością to miła odmiana od krajobrazu za oknem ;)
Kartki zgłaszam na wyzwanie  Fussy and Fancy Challenge 85 - Spring Days.

Dziękuję za wszystkie odwiedziny i miłe słowa i pozdrawiam przedświątecznie :)

33 komentarze:

handmadebykasiula pisze...

Bardzo fajne energetyczne kolorki! Mam nadzieję, że te kartki to znak, że wiosna idzie :)

Pagata pisze...

♥♥

Pagata pisze...

Energetyczne? Jak na Monię,to są wlasnie smutne:) nie bija po oczach kolorami :)

Chimera pisze...

Bardzo mi się podoba taka wersja, są eleganckie i naprawdę śliczne :)

Magdalena Deberny pisze...

Piękne i eleganckie :) I zestawienie mi się ku mojemu zaskoczeniu podoba :) Na zieleń z różem bym nie wpadła :)

weronkaa84 pisze...

Przepiekna!:)

Bea pisze...

Śliczne!

ellyscard creatief pisze...

Beautiful cards Monia.
Love the papers and flowers.
Gr Elly

Natka pisze...

Piękne kolorowe i niebanalne!

OK pisze...

ЧУДЕСНЫЕ ОТКРЫТКИ! Палитра отличная!

gré pisze...

heel erg mooi mooie kleuren

groetjes gré

Riet pisze...

Wat een beautiful cards.

Hugs Riet.xx

Brujita pisze...

Piękne sa te karteczki... takie eleganckie... połączenie kolorystyczne też bardzo mi się podoba

wełniana kraina pisze...

piękne,delikatne pastele:)

el pisze...

zapachniało u Ciebie wiosną ................słodkie kartki

Iliana pisze...

Jak zwykle jestem zachwycona Twoimi pracami... Cudo!

vena7 pisze...

Wspaniałości robisz..

ArtIs pisze...

Papiery rzeczywiscie ładnee, ale gdyby nie Twoje kompozycje, nie prezentowałyby się tak pięknie jak teraz:)

betina pisze...

Przecunej urody są te karteczki.
Urzekły mnie tagi i te białe kwiatuszki :))))
Juz zazdroszczę obdarowanym :D

wiola_c pisze...

Karteczki są śliczne, super kolorki. :)
Piękna kompozycja kwiatuszkowa.
Pozdrawiam.

Unknown pisze...

Piękne jak zawsze :-)

kathi17 pisze...

These are so beautiful Monia. I love the colors, and your flowers are always gorgeous!

Ktosia79 pisze...

Subtelne kartki z pięknymi tagami :-)

IWA pisze...

Pięknie i elegancko, czyli normalnie u Ciebie!

KarinNettchen pisze...


Hallo Monia,
ich bin total begeistert, so tolle Karten. Eine sehr feine und stilvolle Farbkombination, einfach toll.
L.G.KarinNettchen

seagirl pisze...

Piękne zestawienia kolorów i kształtów. Pozdrawiam

Klaudia/Kszp pisze...

Pięknie i elegancko :)

zetkaArt pisze...

Ciekawa alternatywa kartek wielkanocnych - prezentują sie elegancko. Ja jednak jestem zwolenniczką tradycyjnych kolorów :) co jednak nie zmienia faktu że kartki sa przepiękne :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Cudne :) Piekne kolory.

Anonimowy pisze...

cuda :) i przepiękne kolory :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Świetne kartki!!!
Formy, kolory, kompozycje kwiatowe... miód malina :))
:*

Matilde pisze...

Piękne karteczki! Bardzo mi się podoba ich układ i wkomponowany tag :) I nie myślałam, że sposób wiązania sznurka może być "czyjś" :))))

Sazzle pisze...

Great colour scheme and gorgeous flowers too :-)

Thanks for joining us over at Fussy and Fancy for our "Spring Days" challenge - good luck!

xx Sazzle xx