Translate

środa, 13 marca 2013

Jaja w koszyczku

Dziś pokażę Wam kartki z koszyczkami Marianne D - Wykrojnik koszyk na stokrotki CR1207 w dwóch odsłonach. Pierwsza z płaskimi jajeczkami, które wycięłam dziurkaczem.


Użyłam papierów w ciepłych kolorach: Kropki w pomarańczach, Chlapu chlap i Białe ślady, dodałam odrobinę świeżej zieleni Ptasich treli.


Gałązki wycięłam  Marianne D - Wykrojnik liście LR0192, dodałam też pomarańczowe stokrotki.


Drugi koszyczek wypełniłam styropianowymi jajeczkami, które przecięłam na połówki. Kartkę zrobiłam już 2 tygodnie temu, posłużyła jako wzór na warsztatach, które przeprowadziłam w ubiegły czwartek. Papiery sponsorowała Galeria Rae, wkrótce przedstawię Wam relację.


Nie wiem, czy widać, jak bardzo jest przestrzenny? Przylega do kartki tylko bokami i rączką.


Użyłam ramki  Marianne D - Wykrojnik ramki LR0234, a papiery to Kropeczki z truskawkami, Białe ślady i
Plask!


 Dziękuję Wam za wszystkie odwiedziny i pozostawione miłe słowa. Pozdrawiam Was serdecznie :)

28 komentarzy:

wełniana kraina pisze...

ta druga jest śliczna,taka wyraźna.

betina pisze...

Świetny pomysł z zastosowaniem styropianowych jajeczek :)
Elegancka, przestrzenna karteczka.

wiola_c pisze...

Super pomysł z jajkami przestrzennymi.
Druga karteczka szczególnie mnie zachwyciła, choć pierwszej też nie brakuje urody :)))))

Ewa S. pisze...

Mnie podobają się obie, choć muszę przyznać, że pomysł z połówkami styropianowych jajek jest fantastyczny i daje niesamowity efekt.

Iliana pisze...

Widać, że 2 praca jest przestrzenna. Chociaż obie prace są piękne, to ta druga jest trochę ładniejsza :)

krystynabozenna pisze...

Przepiękne ... :-)

Anka_Hanka pisze...

Obie kartki prześliczne!!!

OriBella pisze...

Wolę drugą kartkę (chyba nie lubię pomarańczowego;), taka iście wiosenna, a te styropianowe jajeczka fajnie wymyśliłaś:)

Aszczka pisze...

Super! świetny pomysł z tym efektem przestrzennym, bardzo mi się podobają te styropianowe jaja ;-)

Aga pisze...

przecudne wielkanocne karteczki :)

Ewelina pisze...

Piekne karteczki, przestrzenna robila na mnie najwieksze wrazenie- jest cudowna. Pozdrawiam serdecznie

mośtynka pisze...

Bardzo ładne karteczki !

kukusya pisze...

дуже гані листівки! такі весняно-квітучі)))

Chimera pisze...

Ale śliczne i te słoneczne kolory!

Erica ♥ pisze...

That is nice for easter,
nice cards and happy colors ☺

Have a nice week, hugss Erica ☼

vena7 pisze...

Piękne- super pomysł z jajeczkami..Brawo..

Nova Guth pisze...

Both of these are absolutely wonderful. I couldn't begin to choose one over the other. They both have my fav polka dots and that makes them irresistable

hania739 pisze...

Obie karteczki śliczne, aczkolwiek ta pierwsza karteczka, jeżeli chodzi o wiosenne święta - bardziej kolorystycznie mi odpowiada:))

cyga pisze...

Super karteczki i takie radosne, kolorki bardzo rozgrzewające.

Anonimowy pisze...

Każda z Twoich karteczek ma w sobie to "coś": pierwsza oryginalna kolorystycznie i ze ślicznymi nakrapianymi jajeczkami; podoba mi się też sposób w jaki jest zrobiny koszyczek; w drugiej atutem sa jajeczka przestrzenne i sliczna ramka :-)

IWA pisze...

Ale kolorowo i radośnie!

Kreatywny Zakątek (huanita7) pisze...

Ożesz!!! Ta czerwona karteczka jest obłędna! Super pomysł z tymi jajkami :)

weronkaa84 pisze...

Czerwona wymiata, świetna jest:)

Beacia - 24 pisze...

Piękne obie choć zdecydowanie druga moim faworytem :)

Wanda pisze...

przepiękne karteczki:) pozdrawiam

Joanna Wiśniewska pisze...

Sliczne. Mini jajeczka sa cudne :)

Ania Komenda pisze...

ale słodziaki!! i te kolorki takie wiosenne i świeże

Agnieszka pisze...

Genialny pomysł ze styropianowymi jajeczkami! Na prawdę genialny :)