Translate

środa, 6 marca 2013

I znów chłopięca

Ostatnio zrobiłam kilka męskich i chłopięcych kartek. Pokazałam Wam już dwie z nich, a dziś trzecia, tym razem z ciuchcią Tomkiem. Obrazek Tomka to dziecięca kolorowanka, którą pomalowałam promarkerami.


Kartka jest super kolorowa, chociaż bez kwiatów.  Kolory zapewnił papier Ucz się, ucz - Policzalne?. Dodałam kółka wycięte z Ale plama! - Plask! i Białe ślady oraz My się zimy nie boimy - Girlandy kolorowe.


Do kompletu oczywiście pudełko, którego wieczko zrobiłam również z papieru Ucz się, ucz - Policzalne?.


Dziękuję Wam za wszystkie odwiedziny i pozostawione miłe słowa :* 

24 komentarze:

Lilka pisze...

Kartka świetna! Mój synek również jest tego zdania :O) Jest wielbicielem Tomka!!!
Pozdrawiam Lidka-Lilka

wiola_c pisze...

Śliczna kolorowa karteczka. Super kolorki i kompozycja. Świetny pomysł z tym kółeczkami.
Obrazek jak zwykle pięknie pokolorowany.
Karteczka w sam raz dla małego mężczyzny. :)
Pozdrawiam.

Ewelina pisze...

Piekna kolorowa.

Asia Hadzik pisze...

Śliczna:D Moikuzyni oszalali by na jej punkcie;)

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

Fantastycznie kolorowa, każdemu chłopczykowi by się spodobała :)

Anka_Hanka pisze...

Cudna, rozkręcasz się w chłopięcych karteczkach:)

Iliana pisze...

Fajna kolorowa i radosna kartka :-)

Dorota pisze...

Fantastyczna kartka!

Halina pisze...

Fantastyczna. Mega kolorowa, wesoła. Super

Joanna Oborska pisze...

Wesoła :) Śliczna :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Świetna!!!
Sama radość :))
:*

Joanna Wiśniewska pisze...

Sliczna. Bardzo mi sie podoba Thomas :)

Anonimowy pisze...

Wspaniale zgrałaś obrazek z tłem. Całość pięknie się komponuje i z całą pewnością wywoła uśmiech na twarzy małego mężczyzny

Paseczkowa pisze...

Świetna kartka, chociaż tej bajki to ja nie lubię, niektóre ciuchcie są straszne :D

Chimera pisze...

Ale fajna, kolorowa karteczka!!

Екатерина pisze...

Как красиво!

IWA pisze...

Ale kolorowa i radosna!

Matilde pisze...

Ale wesolutka! :))

Niebiesko_Oka pisze...

Aaaa! Wspaniała!
Taka kolorowa i radosna :).

Beacia - 24 pisze...

Cudnie wychodzą Ci te dzieciaczkowe prace. Ta tematyka to moja pięta achillesowa :)

Klaudia/Kszp pisze...

Genialna :))))

Ursula Alice Stegmann pisze...

Das Richtige für Jungens!!!
Liebe Grüsse, Ulla

AgaSi pisze...

Fantastyczna! Te kolory, wzory i obrazek (genialnie pokolorowany, normalnie jak druk laserowy :)) z pewnością zachwycą małego chłopca.

Ludkasz pisze...

śliczna:)