Translate

piątek, 22 marca 2013

Świąteczne

Dzisiaj kolejne kartki świąteczne, dużo ich nie zrobiłam w tym roku. A już w przyszłym tygodniu święta o_O
Pierwsza to z-fold z krzyżem i owalną ramką Marianne  D Large Oval by Petra LR0240.



Druga w kształcie jaja z kwiatkami z serwetki robionymi według mojego kursu z Marianne D - Wykrojnik ramka okrągła i kwiatek CR1201 i zawijaskiem  Cheery Lynn - Mini Flourish One.




A ostatnia w kształcie taga z jajem, gałązkami  Marianne D - Wykrojnik liście LR0192 i Marianne D - Wykrojnik ramka owalna CR1215.





Wszystkie papiery oczywiście z Galerii Rae, a kwiatuszki z papieru czerpanego :)

34 komentarze:

Iliana pisze...

Piękne kartki. Moje nigdy chyba nie będą wyglądać tak elegancko jak Twoje...

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Piękne kartki, jajo jest moim faworytem:)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Zapewniam Cię, że się mylisz. Spójrz kilka postów wstecz na prace moich warsztatowiczek - są piękne ;) A niektóre z nich robiły kartki pierwszy raz ;)

Anonimowy pisze...

Twoje karteczki zawsze są oryginalne i robione z niezaprzeczalnym smakiem. Wchodząc na Twój blog, człowiek ma pewność, że jego oczy czeka prawdziwa uczta :-)

Iliana pisze...

Widziałam je... To po prostu trzeba mieć talent :D

Nitki Ariadny pisze...

Śliczne wszystkie, ale jajo najpiękniejsze!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

W takim razie zapraszam na warsztaty, na pewno Ty też go masz ;)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Danusiu za wyszukany komplement :*

Iliana pisze...

Ja bardzo chętnie, ale problemem jest to, że mieszkam w takim miejscu, że masakra :D Najbliżej mam do Rzeszowa z takich większych miast... A tam się praktycznie nic nie dzieje...

Iliana pisze...

I ceny oczywiście... :D

Monia - Monika Jakubowska pisze...

To może wybierz się na Ogólnopolski Zlot Scrapbookingowy do Warszawy w czerwcu? Tam zawsze jest mnóstwo atrakcji i warsztatów.

mazionta pisze...

Takie przyjemne i kolorowe prace, były mi dziś potrzebne. Fajne te Twoje kwiatki!

Iliana pisze...

Zobaczę, zobaczę...

gré pisze...

wat is het weer mooi allemaal

groetjes gré

wiola_c pisze...

Są śliczne,a żywo są jeszcze ładniejsze. :)

weronkaa84 pisze...

śliczne, a w tej pierwszej zachwyciły mnie kolorki:)

Peninia / Gosia pisze...

Śliczne:)
Serdecznie pozdrawiam-Peninia ♥♥♥

http://peniniaart.blogspot.com/

gini_86 (malina-art) pisze...

Piękne, a ta z krzyżem no... super!! i jajeczko też piękne :) pozdrawiam

ellyscard creatief pisze...

Super,super creations Monia.
Gr Elly

luzik-Danka pisze...

sleczne a pierwsza podbiła moje serce

krystynas pisze...

Każda wyjątkowa i wspaniała, pierwsza szczególnie - piękny kontrast kolorów.

aPARAt pisze...

Świetne masz pomysły! :) Dotarła do mnie przesyłka i szczerze mówiąc nie spodziewałam się tylu śliczności ;) Z pewnością znajdę im zastosowanie ;) I kartka też bardzo mi się podoba :) Dziękuję :*

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Sandra :)
Fajnie, że Ci się podoba zawartość przesyłki,to naprawdę drobiazgi ;)

Klaudia/Kszp pisze...

Cudne, bardzo radosne i wiosenne :) Hehe, ja zrobiłam kartki świąteczne TRZY. A miałam plany, że hoho! ;)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dzięki :)
No właśnie, plany zawsze są, tylko czasu braknie ;)

mrumru pisze...

bardzo ładne, mi podobają się zwłaszcza dwie ostatnie prace a jajeczlo cudownie barwne

DUCHA pisze...

Cudne, kolorowe, radosne:) Twoje prace są niezwykle motywujące dla innych i niezmiennie piękne. Sama w tym roku poczyniłam aż trzy jaja, ale w stosunku do swoich kartek trudno o obiektywizm, zawsze widzę jakieś niedociągnięcia. W Twoich pracach wszystko jest na właściwym miejscu. Pozdrawiam:)

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo ładne. Jajo podoba mi się bo jest pięknie kolorowe. A tag ma ciepłe pomarańczowe kolory a ja pomarańczowy kolor bardzo lubię :)

Riet pisze...

This is so beautiful.

Hugs Riet.xx

AgaSi pisze...

Śliczne i radosne karteczki, a jajo niezmiernie energetyzujące - taka terapia kolorem :) oj bardzo się przyda, bardzo. Ja w tym roku zrobiłam tylko 5 (!) karteczek, jakoś zupełnie nie mogę załapać świątecznego nastroju a i pogoda w tym nie pomaga :)

Hogata pisze...

Dawno do Ciebie nie zaglądałam, a tu jak zwykle pięknie, kolorowo i oryginalnie :)

Dobra pisze...

Wszystkie prace są cudowne, ale jajeczko w paseczki jest rewelacyjne.

cyga pisze...

Co za feria barw, radośnie i świątecznie.

el pisze...

jajo mnie powaliło , mylałam że mam dość jaj... bo wysyp w tym roku ale nie .... twoje pasiaste jest superowe