Translate

wtorek, 27 grudnia 2011

Motyl w roli głównej

Czy lubicie motyle? Ja miałam ostatnio ogromną przyjemność zrobić kilka prac z użyciem nowego pięknego motyla Marianne Design CR1205, który będzie dostępny w sprzedaży w styczniu 2012 :) Jedna z nich to kartka typu tent:


Użyłam też nowych (do kupienia w styczniu) papierów Marianne Flower Power, a kwiaty wycięłam Marianne D - Wykrojnik ramka kwadratowa i kwiatek CR1203. Do tego gałązki Marianne D - Wykrojnik gałązka LR0150 i Marianne D - Wykrojnik gałązka LR0151.  Otwór wycięłam  Marianne D - Wykrojnik serwetka LR0180.


Motyla zamocowałam na pasku sztywnego plastiku, więc wystaje z kartki, jakby usiadł tylko na chwilę :)


I jeszcze tył z kieszonką na taga, do którego uchwyt zrobiłam z części Marianne D - Wykrojnik serwetka LR0180.


Dziękuję Wam za odwiedziny i życzenia :* Pozdrawiam serdecznie :*

55 komentarzy:

  1. Kocham motyle, a ten jest wyjątkowo piękny, zresztą jak cała karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś MISTRZYNIĄ wykorzystywania wykrojników w kartkach!!!!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te kartki,pełne elegancji i stonowane kolorystyczne. Chyba tu zagoszczę na stałe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna kartka. Bardzo delikatna i w ślicznych wiosennych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, piękny ten motyl!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny motyl i piękna z nim kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna!A czy można prosić o kurs, jak się ją wykonuje?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta karteczka skojarzyła mi się z misternie utkaną koronką. Śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam bardzo :*

    Visell kurs na kartkę tent jest tu http://justmagnolia.blogspot.com/2010/03/special-monthly-challenge-tent-card.html, jednak ja nie sklejam kartki u góry, tylko przy harmonijce na dole, dzięki czemu bardziej się rozkłada.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kartka, a ten motylek cudny!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Moniu, bardzo radosna i wiosenna karteczka, rozjaśnia i ogrzewa tę szaro-burą aurę za oknem, świetny pomysł na umocowanie motyla w okienku.

    OdpowiedzUsuń
  12. CUDO,CUDO I JESZCZE RAZ CUDO ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności, cudna karteczka i ten tag, super pomysł :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach!Zapachniało wiosną.Cudna Kartka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fabulous! Love the light airy feel you've created...perfect for the butterfly presentation!

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczna !!! Cudny motyl, śliczne kolory !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna, i jak zwyle dopracowana w każdym calu

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna!!! A już myślałam, że na razie z wykrojnikami będę miała spokój :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję Wam :*

    Aluna tak dobrze, to nie będzie ;P Same śliczne nowości się szykują ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hihihi ja tez myślałam że choć na chwilę je sobie odpuszczę... Ten motyl jest tak piękny, że na pewno się na niego skuszę. Karteczka piękna, i pięknie wykorzystany wykrojnik:)Czekam z niecierpliwością na te nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna kartka, a motyl taki zwiewny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapachniało wiosną!!Piękna karteczka w cudnych kolorkach..co do wykrojników..to już wiesz -jesteś najlepsza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie i wiosennie :) Widziałam wykrojnikowe nowości w necie i już coś tam dla siebie wypatrzyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna, cudnie wiosenna karteczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW! Моника, очень красивая открыточка!!! Нежная!

    OdpowiedzUsuń
  26. Я в восхищении..просмотрела все ваши работы..они прекрасны...

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudeńko- jak zwykle! Motyl piękny, juz wpisuje go na listę marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna i bardzo delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. No tak! Jesteś Mistrzynią i już :0 Kolejne cudeńko :) A motyl wykrojnikowy - oj będzie o czym marzyć w Nowym Roku :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam motyle pod każdą postacią :)
    Cudna, filigranowa karteczka. Pozdrawiam poświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Monia,
    Your card was lovely, delicate and very elegant!
    I loved the color and every detail.
    Happy New Year!

    Nágela.

    OdpowiedzUsuń
  32. Urocza, lekka i wiosenna! No i bardzo się cieszę, że motylek przyleciał już do mnie!

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. poczułam się jak w maju! Cudna, wiosenna!

    OdpowiedzUsuń
  34. Niesamowicie pomysłowa kartka :) Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Fantastyczny efekt lekkości i świeżości!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja po prostu pieje tutaj z zachwytu nad Twoją kolejną pracą - uwielbiam Cię za te cuda które tworzysz - po prostu Cię uwielbiam Moniu !!!! Cudna karteczka, cudny motyl, cudna całość!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kartka przepiękna, motyl nadaje jej niesamowitej lekkości i subtelności.

    OdpowiedzUsuń
  38. Karteczka jest cudowna. Aż chce się już wiosny :)
    Pozdrawiam
    Wiola

    OdpowiedzUsuń
  39. Zachwycająca karteczka!
    A motylka wykorzystałaś fantastycznie :).

    OdpowiedzUsuń
  40. piękne wiosenne kolory i świetna forma :)

    OdpowiedzUsuń
  41. sliczna, lekka, wiosenna! pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Oooo, wiosną powiało i jak przyjemnie:)))Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  43. próbuję wykombinować na jaką okazję mogłabyś mi taką kartkę podarować :D
    jest super!

    OdpowiedzUsuń
  44. Beautiful as always Monia! That butterfly is stunning! Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  45. НЕЖНОСТЬ СПЛОШНАЯ!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...