Translate

wtorek, 12 kwietnia 2011

Zielono mi i kwieciście...

Kartka świąteczna typu easel, zrobiona z Herbacianego Ogrodu ILS, jajecznym stemplem z Lemonade, hortensjami Primy, ćwiekiem - perełką ze scrap.com.pl, do której musiałam wykorzystać nowo nabyty wykrojnik ;)




I wnętrze z życzeniami:


Nie wiem, ile prac można zgłosić do Lemonade na wyzwanie, ale może więcej niż jedną, więc tę kartkę też zgłaszam - Challenge#16 Sadzimy kwiaty
I jeszcze jedna kartka świąteczna, tag z papierów galeriowych, z zawijaskami zrobionymi wykrojnikiem  Marianne ramka duża ze Scrapcafe, kwiaty potraktowane Crackle Accents Rangera i  mikrokulkami.




Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i przecudne komentarze :*
Pozdrawiam :)

34 komentarze:

Bellaidea pisze...

U Ciebie nie mozna po prostu wejsc, zobaczyc i wyjsc :). Bardzo spodobala mi sie pierwsza karteczka,sliczna kolorystyka i forma!

OriBella pisze...

Piękne obie, a pierwsza to ...ech można przy niej zostac i podziwiac bez końca:)))

Unknown pisze...

jestem fanką Twoich kartek! :))

Rom-a pisze...

pierwsza jest bombowa!!

ania pisze...

Fantastyczna, wiosenna, optymistyczna, niezwykle profesjonalna kartka. Bliski jednak mojemu sercu jest tag - cudowne kolory i spokój... Pozdrawiam!

donka66 pisze...

Oglądając Twoje prace wpadam w kompleksy... Są tak piękne!

Татьяна А. pisze...

Amazing beauty of a card!!! Always I admire and admire your creativity!!!

AgaSi pisze...

Moniś, piękne obie. Pierwsza bardzo wiosenna, słoneczna, od razu robi się cieplej - Wiosna rozgościła się na Twoim blogu, wypuść ją, niech i do nas przyjdzie! :)

freesents pisze...

thanks for your comment!
those ATC are about Mayakovsky)))
as always, I'm delighted with your card!

Malgodia pisze...

Twoje kartki świąteczne są prawdziwie rozweselające serce i takie piękne :)
Genialnie ozdobiłaś te wycinane kwiaty !

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudne są!!!
Piękne formy i kolory :)
No i te kwiaty... mrrr... :D
:*

Barbara pisze...

uwielbiam twoje tagi,są obłędne :)

dagala pisze...

śliczne pozytywne kolory. wykrojniki super:)

Halina pisze...

Obejżałam cały blogasek. Prześliczne prace robisz. Jedna cudniejsza od drugiej.

IWA pisze...

Piękne karteczki, pierwsza mnie zauroczyła, i kolorkami i cudna rameczką...

Mirella pisze...

śliczna karteczka :) bardzo podoba mi się kompozycja wszystkich elementów i kolorki; taka wiosenna i niebanalna, kwiatkowa a nieprzesłodzona

hania739 pisze...

Jest przeurocza, cudna:)) Również zachwyciłam się tymi ślicznymi kwiatkami tej drugiej:)) - pięknie Ci wszystko wychodzi

Madzioza pisze...

Obydwie bardzo mi się podobają! Lubiękształt taga, więc tym bardziej:)
Dobrze dobrane dodatki, ciekawe kompozycje-piękne kartki!

Scraperka pisze...

śliczne te karteczki:)))

moniqurd pisze...

Znowu same cudowności pokazujesz....a wykrojnik ma piękny wzór.

Megliken pisze...

Kwintesencja wiosny :)

Pozdrawiam serdecznie!

askoz pisze...

Piękne kartki pierwsza z powiewem wiosny w drugiej cudowne kwiaty pięknie skomponowane;)

Anabel pisze...

przepiękne kartki, świetnie dobierasz kolory i łączysz wszystko w całość :)

Angi pisze...

Pierwsza zdecydowanie najlepsza ;) taka wiosenna, naturalna i optymistycza, CUDO!

Anna Zaprzelska pisze...

Ja po prostu uwielbiam Twoje kartki!!! Tyle się na nich dzieje, tyle kwitnie...

Moniś-ka pisze...

Same wiosenne cuda:)
Pozdrawiam ciepło:)

monia pisze...

Piękne kartki;)

Orsynia pisze...

Podziwiam, cudne kartki.
http://orsynia.blogspot.com

Unknown pisze...

Właśnie odkryłam Twojego bloga zupełnie przypadkiem i jestem oczarowana Twoimi pięknymi kartkami. Robisz cuda z papieru:-) Podziwiam i jeszcze tutaj wrócę popatrzeć!
Pozdrawiam
Lusi

cyga pisze...

Moniśka jak pięknie u Ciebie, wiosna pełną gębą

kamarek pisze...

Perfekcyjne kartki!

Chimera pisze...

Przepięknie, ciepło i wiosennie! Uwielbiam Twoje prace :)

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Przepiękne świąteczne karteczki !!!!!

BETIK pisze...

Nie pisze, że 1 więc chyba można więcej:) Moniu, piękne kartki, jak zwykle zresztą!