Translate

wtorek, 26 października 2010

Męska sprawa

czyli kartka urodzinowa dla pewnego pana ;)
Zainspirowałam się tymi kartkami Melissy Phillips, chociaż nie do końca świadomie. Zobaczyłam to, kiedy wróciłam do nich już po zrobieniu mojej kartki. Oczywiście do kartek Melissy brakuje mi jeszcze duuuużo...
Poza tym kartka jest zrobiona według mapki Card Patterns sketch 87. Kopertkę zrobiłam z papieru pakowego, serce wycięte z tektury, potraktowane craccle accents, latarniowy ćwiek (ze scrap.com.pl), gaza i brokat. No i oczywiście papier, na który czekałam dwa miesiące, K&Company Life`s Journey.

Niestety u mnie pochmurno, więc zdjęcia wyszły marne :(
Dziękuję bardzo wszystkim, którzy mnie odwiedzają i zostawiają miłe słowo :*

15 komentarzy:

Kasiula pisze...

Śliczna! Taka...męska :D

noomiy pisze...

mmm... Jaka ciekawa... bardzo mi się podoba!

bossanova pisze...

piękna, męska karteczka!

OriBella pisze...

Super, naprawdę super męska karteczka:)

FojAga pisze...

Przepiękna! Papier rzeczywiście cudny i to serducho ... super.

Aleksandra pisze...

serducho wyszło świetnie!!
i praca prawdziwie męska, nie wiem czemu ale mi z trudnością przychodzi tworzenie prac w tej tematyce :)

Ludkasz pisze...

świetna jest:)

immacola pisze...

ładna ta kartka :) lubię takie z papierem pakowym i tekturą ;)

(i pierwsze zdjęcie mi się podoba, chociaż ja bym odwróciła kartkę jeszcze bardziej przodem w stronę aparatu )

Joanna Oborska pisze...

Piękna! Bardzo ładny jest ten papier w paski:)

Moniś-ka pisze...

Przepiękna kartka, robi wrażenie:) Pozdrawiam serdecznie:)

BETIK pisze...

Ja nie wiem jak Ty to robisz... ile razy tu wchodzę to widzę całe mnóstwo prac, których jeszcze nie widziałam:)Kolejna śliczna kartka. Papier rzeczywiście urokliwy.

rudlis pisze...

Męska, zrobiona z sercem kartka :)
Bardzo mi się podoba.
A do Ciebie leci już mała przesyłka..

Florens pisze...

Świetna i rzeczywiście bardzo męska - co wydaje mi się bardzo trudne do osiągnięcia w naszych "robótkach" :) Aż mi się nie chce wierzyć, że to papier :)

Irene pisze...

Very pretty and warm!

Joanna Wiśniewska pisze...

Jaki piękny widok z okna.