Translate

piątek, 8 października 2010

Dzień nauczyciela...

...tym razem w formie stojaczka (easel). Kartka była dla mnie wyzwaniem, bo jest największa jaką robiłam do tej pory, mierzy 21x21 cm. Zrobiłam ją z latarniowych papierów, latarniowego ćwieka, dziurkaczy (wszystko ze scrap.com.pl) i kwiatów Primy, które najwyraźniej właśnie na tę okazję czekały od chyba roku ;) Latarniowe papiery są śliczne, ale ja ich kompletnie nie potrafię sfotografować, więc musicie sobie dopowiedzieć, jak naprawdę wygląda ta kartka :)


Kartkę zrobiłam według mapki The Sweet Stop SSS76.
Dziękuję za odwiedziny i komentarze :*

21 komentarzy:

Unknown pisze...

Śliczna!

Kasiula pisze...

Piękna! Świetnie zrobiłaś te kwiatki!

Colorina pisze...

przepiękna:))

Katarina pisze...

Slicznie wyszła i do tego te kwiatki pasują rewelacyjnie :)

madebyviva pisze...

wow - śliczna! a te kwiatki... mrr...

FojAga pisze...

Cudowna, dopracowana w każdym szczególe! Bardzo mi się podoba :)

coco.nut pisze...

śliczna!!!

jolutka123 pisze...

Śliczniutka, romantyczna karteczka!

lilavati pisze...

ale cudna !!!

Artnova pisze...

Kwiaty wyglądają jak żywe! Piękna karteczka;))Pozdrawiam

Joanna Oborska pisze...

Piękna karteczka! Kwiatki są śliczne:)

noomiy pisze...

super! :)

Nancy pisze...

Gorgeous card!
Thanks for playing with us at The Sweet Stop!!!

Ludkasz pisze...

śliczna jest!!!!!

dstandard pisze...

Such a stunning card! Thanks for playing at The Sweet Stop!

teatree pisze...

Słodka. Lubię takie połączenie kolorów. A co do lubienia...

Zapraszam Cię do zabawy. :) O ile nikt wcześniej mnie nie ubiegł.

Po szczegóły tutaj:
http://eekhm.blogspot.com/2010/10/pierwsza.html

Pozdrawiam! :)

rudlis pisze...

Piękna, dopracowana karteczka :)
Podziwiam za wkład pracy -takie ogromne wymiary ;)

cyga pisze...

Moniś ty to lubisz ponarzekać,kartka jest ślicznai wcale nie czuje się jej wielkości

cyga pisze...

Moniś ty to lubisz ponarzekać,kartka jest ślicznai wcale nie czuje się jej wielkości

Karolina pisze...

Przepiękne są Twoje kartki! Wszystkie! Sama nie wiem jak to się stało,że do tejpory Cie nie obserwowałam:/ Już nadrabiam:)

Irene pisze...

Ohhh... Such a beatiful card! Love the colours! Lovely and tender!